etsy etsy etsy etsy
etsy etsy etsy etsy etsy etsy

19. 7. 2016

Colours of Ostrava 2016

Letošní ročník slavného Ostravského festivalu je za námi a i když jsem ho absolvovala v pokročilém stádiu těhotenství (8.měsíc) a mohl to být jeden z faktorů ovlivňující můj názor, považuji letošek za poměrně slabý. Největší zásluhu na tom měl výběr kapel, které se mi netrefili do noty a pár organizátorských přešlapů, které, jak doufám, se do příště podaří vylepšit.

První den jsem byla velice zklamaná. Ten den jsem se ani necítila příliš dobře a nenašla jsem ani jednu kapelu, která by se mi líbila, nebo by mne alespoň zaujala...

Druhý den už byl o poznání lepší...mnohem lepší. Za mě top:


Aurora

Mariachi El Bronx

ANOHNI

Den třetí jsme tam bohužel byli pouze na Caro Emerald, ale ta stála za to. Byla bezvadná. Bohužel nás silný déšť pak vyhnal domů, protože jsme i přes několik vrstev a pláštěnky byli promočení na kost a Toníček v bříšku je holt priorita. Opravdu jsem nemoc riskovat nechtěla...

Caro Emerald



Den čtvrtý jsme si nakonec užili opravdu naplno a vynahradili si tak aspoň trochu dny předchozí...dokonce i počasí nám přálo, tak jsme se mohli trochu vyfiknout, když jsme se nemuseli schovávat pod pláštěnkami :))

Byli jsme v areálu již před 12:00 abychom stihli Losers Cirque Company v Gongu a dobře jsme udělali, protože ti byli naším objevem letošních CoO a byli opravdu výborní!!!


poté následoval oběd a odpočinek....

Nechyběla ani Barbora Poláková, která to docela rozjela...Nafrněnou si ale schovávala až nakonec....mrška :)) Zase nám ji ale naservírovala v pomalé a rychlé verzi, takže palec hore. :)


A úplně to zabili 2Cellos, kteří byli naprosto dokonalí a strašně moc jsme si je užili! Dokonce se nám i počasí omluvilo krásnou duhou :)



a tady je celý jejich koncert z nádherného prostředí amfiteátru...

Po náročných hodinách na nohou jsme se k večeru vydali na největší langoš, jaký jsme kdy viděli :))

A pak zbývalo už jen pár kapel a ročník 2016 byl za námi....

Samozřejmě program festivalu Colours of Ostrava byl velice bohatý, letos jsme si mohli vybrat stage s číslem 1-20, kde se organizátoři snažili uspokojit všechny návštěvníky, včetně těch nejmenších. CoO je plný známých i neznámých interpretů a věřím, že každý posluchač si tam najde své. Můj výběr výše jsou pouze ti, kteří mne letos zaujali nejvíc a i když tento ročník hodnotím, oproti loňskému, slabě, velice se těším na další, protože ta atmosféra je naprosto úžasná, prostřední nemohlo být vybráno lépe a já věřím, že příští rok se mi trefí do noty i s výběrem hudby. A sami vidíte, že ačkoli to nebylo úplně dle mého gusta, našla jsem si pár věcí, které se mi líbily a které jsem si užila. :)

Taaaakže....See ya!